Skip to content

Romania se afunda tot mai mult: USL reuseste sa puna mana pe tara si sa prosteasca poporul

July 6, 2012

Presedintele a fost suspendat. Nu ma mira acest lucru, era de asteptat, pentru ca USL stie sa dea spaga pentru a avea voturi in favoarea ei. Putin imi pasa de soarta lui Traian Basescu: daca va fi sau nu demis si prin referendum. Mie imi PASA de tara in care m-am nascut, si de care imi este din ce in ce mai rusine cu fiecare zi de balci politic televizat. Toata lumea il condamna pe Basescu pentru ce a facut in ultimii 3-4 ani, de cand a inceput declinul puternic al stabilitatii economice in Romania. Dar oare chiar au uitat cu totii ce a facut Iliescu in 10 ani de mandate prezidentiale? Ponta este omul lui Iliescu, Antonescu, prin alianta incheiata cu PSD este tot omul lui Iliescu.

 

Concluzie: Romani, trebuie sa luam atitudine! Aud si citesc asta peste tot: pe strada, la televizor, pe internet. Despre ce atitudine vorbim? Despre a ne intoarce la comunistii de dupa ’89? Vrem schimbari in politica, dar nu facem decat sa cadem din lac in put si viceversa. Parca ni s-au pus ochelari de cal la ochi si nu mai vedem decat in fata, nu in stanga, nu in dreapta. Dintre toti candidatii pe care ii avem la dispozitie pe listele electorale, mi se pare imposibil sa nu gasim unul care sa nu epateze pe scena politica prin scalndaluri monstru, prin averi colosale sau minciuni electorale.

 

Degeaba iau atitudine 5% din cei care merg la vot. In iarna USl a prostit poporul, prin promisiuni pe care nu le vor indeplini niciodata. le vor face uitate. La locale, datorita acelor promisiuni, a castigat USL majoritatea voturilor. In loc sa schimbam clasa politica, ne invartim ca berbecii, cand la soare, cand la racoare; ne dam de ceasul mortii, ca tara merge din ce in ce mai prost, ca nu avem bani sau locuri de munca cu salarii decente. Ar trebui sa uitam de PSD, PNL, PDL,PC etc. care promit orice pentru a pune mana pe ciolan si sa votam cu oameni care nu epateaza prin minciuni si averi colosale. Eu una am candidat la locale cu un independent care putea face ceva in sectorul meu, dar m-a ales cu un USL-ist care nu va face nimic. Vreti schimbare? Mergeti la vot si schimbati, dar nu vrabia din mana cu cioara de pe gard. Aruncati-le pe amandoua si ganditi-va sa prindeti un porumbel. In definitiv, in 22 de ani de “democratie” am pendulat intre PDL si PSD, si am avut un “intermediar” intre mandatele PSD-iste, un PNTCD-ist. Ar trebui sa incercam o schimbare cu oameni independenti, care poate vor reusi sa faca ceva si pentru tara, nu doar pentru ei. Pana la urma nu toti sunt corupti, dar daca nu incercam ceva nou nu vom castiga niciodata nimic, pentru ca momentan am pendulat intre unii care au furat pe fata si altii care au furat cu susta.

Leave a Comment

Leave a Reply

