Skip to content

Lucian Viziru vrea sa faca un film despre bunicul sau Dupa ce a descoperit pasiunea pentru actorie

November 2, 2011

revista VIP, nr.31 – iulie 2008

 

VIS. A fost, pe rind, tenismen si cintaret, dar spune ca cel mai bine i se potriveste meseria de actor. Acum, cel mai mare vis al sau este sa faca un film in memoria bunicului sau, fost jucator si antrenor de tenis.
Ai obtinut distinctii importante in tenis, cum ar fi titlul de vicecampion national la dublu, in 1995, si cistigarea primului turneu international ITF, in 1996. Ce te-a determinat sa renunti la cariera sportiva?
La un moment dat, in adolescenta, am avut de ales intre a fi o vedeta cu bani ori un jucator de tenis relativ mediocru, cu posibilitati relativ bune de a deveni un profesionist. Cred ca putini baieti la virsta respectiva ar fi procedat altfel…
Ce rol crezi ca ti se potriveste cel mai bine si de ce?
In general, imi sta cel mai bine in rolul baiatului rau. Cred ca, pentru orice actor, idealul este sa joace un rol diferit de personalitatea lui, pentru ca reprezinta o provocare. In viata de zi cu zi imi place sa cred ca sint un baiat de treaba, si de aceea imi doresc sa vad cum e sa joc si celalalt rol. In actorie poti sa faci acest lucru cu usurinta, pentru ca nu risti sa faci puscarie… ba, din contra, primesti laude si bani.
Supravietuitorul este cea mai recenta pelicula in care ai jucat. Cum ti s-a parut experienta de a aparea intr-un lungmetraj?
Acum trei ani eram fericit doar pentru ca am facut o poza cu Sergiu Nicolaescu. Anul acesta am reusit insa mult mai mult: am avut parte de numeroase critici favorabile privind rolul interpretat, care nu a fost de baiat rau, ci de baiat bun. A fost o experienta foarte frumoasa din toate punctele de vedere.
Spune-ne o intimplare haioasa de la filmari.
In timpul unei secvente pentru Om sarac, om bogat trebuia sa ii arunc lui Razvan Fodor cheile, si intimplarea a facut sa fie chiar cele de la masina lui. Le-am aruncat insa atit de sus, incit au ramas agatate intr-un copac inalt. Imi amintesc ca era ultima zi de filmare si, in loc sa mergem sa sarbatorim, noi am stat sa dam jos cheile din copac. Cu greu, dar le-am recuperat pina la urma.
O afacere la inceput de drum: scoala de golf
Muzica a ramas pe planul doi in viata ta?
Muzica a ramas pentru mine pe planul trei. Pe primul plan este actoria, iar pe al doilea se afla noul meu business, scoala de golf. Nu am abondonat ideea de a mai scoate un album, dar in momentul acesta nu am timpul necesar pentru a acorda atentie suta la suta unui proiect muzical si nu imi doresc sa fiu mediocru in ceea ce fac.
Relatia ta cu Steliana a inceput pe platourile de filmare din Buftea. Cum e sa ai o relatie cu un partener de filmare?
Uneori e greu, alteori e usor. In cazul nostru a fost usor, pentru ca ne intelegem foarte bine unul pe celalalt si putem chiar sa progresam impreuna, ajutindu-ne din punct de vedere profesional.
Ce proiecte ai in vedere pe plan profesional?
Deocamdata pot sa spun ca am un vis, o nazuinta: imi doresc foarte mult ca, la un moment dat, sa fac un film artistic despre bunicul meu, Gheorghe Viziru.
A fost campion national la tenis timp de 14 ani, dat uitarii mult prea usor, din pacate. A fost antrenorul lui Ion Tiriac si al lui Ilie Nastase, a fost antrenor si jucator la Cupa Davis.
El si fratele lui geaman au format cel mai frumos cuplu de jucatori la dublu. Daca imi voi transforma visul in realitate, mi-ar placea sa interpretez rolul unuia dintre elevii bunicului meu, Ilie Nastase.

 

Leave a Comment

Leave a Reply

