Skip to content

Julia Jianu nu este niciodata geloasa Dupa noua ani petrecuti alaturi de Bogdan

November 2, 2011

revista VIP, nr.31 – iulie 2008

 

DRAGOSTE. Pentru Julia Jianu, familia reprezinta cel mai de pret lucru pe care un om il are in viata. Atunci cind vorbeste despre persoanele la care tine foarte mult, este imposibil sa nu intrebuinteze cuvinte precum pasiune, dragoste, subliniind bucuria oferita de momentele petrecute alaturi de ele.

Ce sem­ni­fica pentru tine notiunea de familie?
Familia in­seam­na totul. Un om fara familie nu reprezinta nimic, indiferent de conditia sa materiala si spirituala. O persoana care se bucura de sprijinul si de intelegerea familiei se poate numi un om fericit.
Un simplu act poate schimba relatia dintre cei doi parteneri?
Nu schimba cu nimic, poate doar in bine. In momentul in care ceea ce ii leaga pe cei doi este o dragoste profunda, actul casatoriei nu poate aduce decit bucurie, asa cum s-a in­tim­plat cu mine si cu Bogdan, evident.
Gelozia poate fi numita dusmanul unei relatii conjugale? Tu esti geloasa?
Nu neaparat. Daca este o gelozie nemotivata, atunci cu siguranta pot apa­rea probleme. E bine sa ai in­credere in cel de linga tine, iar Bog­dan nu mi-a dat niciodata motive de indoiala in cei noua ani de cind sintem impreuna. Desi Racii sint foarte gelosi, eu nu am avut niciodata motive de indoiala si de gelozie.
Care este rolul femeii intr-o relatie? Dar al barbatului?
Nu exista neaparat roluri. Si nu cred nici ca un barbat trebuie sa munceasca mai mult decit o femeie sau sa aiba mai multa libertate decit ea… Un barbat si o femeie sint doua firi diferite. De pilda, o femeie este mai atenta la detalii decit un barbat sau este mai minutioasa.
Care este cea mai romantica surpriza de care ai avut parte pina acum?
Au fost multe surprize placute, dar cea mai frumoasa a fost atunci cind ne-am cunoscut. Atunci, Bogdan a pregatit o cina romantica la o terasa, pe malul marii, cu luminari pe alei si torte la masa; exact ca in filme, toata lumea aplauda, credea ca se filmeaza… Era doar o cina romantica la care Bogdan voia sa ma cucereasca, el dorind atunci sa ii devin sotie.
Descrie in citeva cuvinte relatia perfecta. Crezi ca exista asa ceva?
O relatie frumoasa, bazata pe incredere, dragoste si pasiune eterna. Ar fi frumos ca toti sa avem norocul sa ne gasim sufletul-pereche. Depinde si de noi sa nu ne lasam purtati de val.
Ai o cariera muzicala in plina ascensiune si esti asaltata de admiratori la tot pasul. Cum reactioneaza iubitul tau cind primesti declaratii de dragoste de la fani?
Daca au bun-simt, cum se intimpla mai mereu, niciodata nu se supara. Numai in cazurile in care cineva sare calul, reactioneaza, insa in limitele bunului-simt. Niciodata nu face scene de gelozie si nici nu e violent.
In general, se zice ca nu e bine sa ai un job comun cu partenerul de viata, pentru ca devine sufocant. Pe voi tocmai acest lucru v-a unit…
La inceput el era manager si impresar sportiv. Dupa ce m-a cunoscut, s-a lasat de meserie pentru a fi cit mai mult alaturi de mine. Si as putea sa spun ca a facut un mare sacrificiu. Poate ca ne-am fi despartit pina acum, ar fi intervenit gelozia… Eu sint mai mereu pe drumuri si ar fi fost mai dificil ca eu sa fiu plecata, iar el sa stea in Bucuresti sau invers.
Va doriti un copil?
Da, desigur, inca de cind m-am casatorit cu Bogdan ma gindesc la un copil. Cred ca dintotdeauna m-am gindit ca o sa am un copil si cu siguranta va veni si acel moment.
De-abia v-ati intors din vacanta, de la Paris. Care a fost locul in care tu si Bogdan v-ati simtit cel mai bine?
Parisul, care e, de altfel, si orasul indragostitilor, este locul in care ma simt cel mai bine. Iar ultima vacanta petrecuta aici a fost si cea mai frumoasa. Ne-am distrat, am vazut locuri minunate, ne-am simtit bine… Si in America, Italia sau Austria sint multe orase deosebite, dar nici-unul nu se poate compara cu Parisul. Daca ar fi sa alegem un oras din alta tara unde sa locuim, cu siguranta l-am alege pe acesta.

Leave a Comment

Leave a Reply

