Skip to content

Ioana Ginghina a decretat: Ruxandra seamana cu Papadopol! Cind si-a vazut pentru prima data bebelusul

November 2, 2011

revista VIP, nr.34 – iulie 2008

 

MINUNE. Dupa ce Ioana a suferit pierderea unei sarcini in urma cu un an, zilele trecute, ea si sotul sau, Alexandru Papadopol, au primit in dar de la Dumnezeu un copil…
Ruxandra Ioana este fetita care de saptamina trecuta le lumineaza fetele si le-a adus o mare bucurie in viata Ioanei Ginghina si lui Alexandru Papadopol. Nascuta pe 12 august, la ora 9.30 dimineata, prin operatie de cezariana, si avind 3,700 kilograme si 53 cm inaltime, Ruxandra este primul copil al cuplului. „Imediat dupa ce am nascut, medicii mi-au aratat fetita doar pentru o clipa, asa ca mai tirziu, dupa ce m-am putut ridica din pat cit de cit, m-am dus sa o vad. Cum o priveam prin geam, se reflecta si imaginea lui Alex. Primul meu gind a fost: <Ia uite, s-au vorbit sa aiba freza la fel!>, pentru ca si Ruxandra avea parul exact ca sotul meu, in sus“, povesteste amuzata Ioana Ginghina.
Desi multe vedete evita sa alapteze pentru a nu risca sa-si deformeze bustul, Ioana este decisa sa isi hraneasca fetita pe cale naturala, deoarece laptele matern reprezinta si un bun „medicament“ pentru dezvoltarea sistemului imunitar al organismului. Cit de curind, proaspata mamica spera ca se va putea intoarce pe platourile de filmare de la Buftea.

Leave a Comment

Leave a Reply

