Skip to content

Interviul saptamanii cu… Monica Anghel “Inca locuiesc cu parintii. Imi place sa fiu cocolosita”

November 2, 2011

revista VIP, nr.33 – iulie 2008

CONFORT. Monica Anghel profita de perioada de liniste oferita de intreru­perea filmarilor cu trupa Divertis si lucreaza la un nou album. Cu toate acestea, ea nu-si neglijeaza viata personala.
Cum merge treaba la noul album?
Proiectul la care lucrez se apropie de final. Am inceput in urma cu doi ani si mai am doua melodii de imprimat. Sper ca in toamna sa fie gata.
Cu ce compozitori colaborati?
La una dintre melodii am lucrat cu Costi Ionita. In rest, sint persoane din noua generatie, precum Robert de la Proconsul, Dani, Cristi Faur, Marius Moga, Florin de la Class. Am colaborat bine cu toti.
Este normal ca participantii la Festivalul „Mamaia“ sa fie alesi prin televoting?
Daca pentru concursuri de genul „Eurovision“ sau „Cerbul de Aur“ nu este nicio problema in acest sens, nu vad de ce pentru „Mamaia“ ar fi. Si telespectatorii au dreptul sa hotarasca cine le place si cine nu.
S-a vehiculat in presa ca ati avea probleme cu vocea…
Nu este adevarat. Chiar ma surprinde acest lucru. Probabil a fost o gluma nascocita ori de catre colegi de-ai dumneavoastra din presa, ori de catre colegi de-ai mei, din muzica sau din televiziune.
Cum va intelegeti cu fostul sot?
Bine. Vorbim la telefon cind avem nevoie unul de celalalt.
Inca locuiti cu parintii?
Da. Imi este mai bine sa stau cu ei decit singura. Sint cocolosita, rasfatata, ocrotita si am tot ceea ce vreau alaturi de ei.
V-ati gindit sa adoptati un copil?
Am avut, la un moment dat, aceasta intentie, dar, dupa o discutie cu mama, am renuntat. Dinsa considera ca este mai bine sa ai propriul tau copil.

Leave a Comment

Leave a Reply

