Skip to content

Frumusete pe credit

November 2, 2011

bankingnews.ro – 26-09-2007

 

In premiera pentru Romania, astazi s-a lansat primul card de credit co-rebranded pentru frumusete, Visa Centrofarm – Banca Transilvania. Cardul are ca target in primul rand femeile, pentru ca ele sunt mari consumatoare de produse de infrumusetare. Utilizatorii cardului vor avea discount de 10% la toate produsele cosmetice comercializate de Centrofarm si de 3% pentru medicamente.

Robert C. Rekkers, Directorul General al Bancii Transilvania, a declarat, in cadrul conferintei de presa organizata cu ocazia lansarii cardului de credit, ca acest produs  “este o combinatie de beneficii pentru posesori: credit de la Banca Transilvania si discount-uri de la Centrofarm. Mai multa relaxare, mai mult confort, cu alte cuvinte, un nou produs atractiv pentru clientii nostri”.
Visa Centrofarm-Banca Transilvania este dedicat in primul rand clientilor farmaciei care au deja un card de fidelitate pe puncte. Ei pot preschimba acest card la banca in baza unei adeverinte salariale, cu posibilitatea de transferare a punctelor de loialitate pe cardul de credit. Noul produs poate fi obtinut de catre orice persoana, cetateni romani, rezidenti in Romania si sa aiba venituri considerate eligibile de banca, de minimum 100 euro echivalent in lei. In functie de scoringul aplicat pentru cardul de credit si de gradul de indatorare al clientului, suma limita care poate fi obtinuta pe card este de 5000 euro (echivalent in lei). Este un card cu cont in lei cu utilizare internationala pentru tranzactii on-line, off-line si pe internet. De asemenea, pentru cumparaturile de bunuri si servicii la comercianti, clientul nu plateste comision. Rulajul minim obligatoriu de efectuat de catre posesorul cardului este de 10% din suma de bani utilizata, iar perioada de gratie este de pana la 55 de zile.

Administrarea anuala a contului de card este 10 lei. Pentru ridicare de numerar de la  ATM/POS ale Bancii Transilvania se percepe un comision de 0,3%, iar pentru alte banci din tara 1% plus 2,5 lei.

Retailerul farmaceutic Centrofarm are o retea formata din 33 de farmacii, majoritatea în Bucuresti, care activeaza pe piata de peste 60 de ani. Compania are ca tinta in viitorul apropiat extinderea retelei si in alte orase din tara, vizand in principal marile centre comerciale.

Banca Transilvania a emis pana in prezent peste un milion de carduri si are un portofoliu de 12 tipuri de carduri care permit clientilor, persoane fizice si juridice, atat retrageri de numerar cat si tranzactii la comericanti. Institutia bancara a raspuns prin lansarea acestui card co-rebranded, alaturi de cele de credit si de debit, unei piete segmentate, cu nevoi si cerinte specifice. In plus, din aceasta luna Banca Transilvania, prezenta in toata tara printr-o retea ce numara 410 sedii, 662 de ATM-uri si 6783 de POS-uri, se numara printre putinele banci care ofera clientilor pentru un plus de siguranta carduri de credit cu chip.

Stefania Cojanu

Leave a Comment

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: