Skip to content

Anna Lesko: “Relatia perfecta? Comunicare, incredere, optimism…”

November 2, 2011

revista VIP, nr.29 – iulie 2008

 

CONFESIUNI.Cind o vezi pe scena, e greu sa crezi ca ar putea sa aiba vreo legatura cu notiunea de familie. Dar timpul nu a intrat in sac, iar interpreta stie ca intr-o zi va trebui sa decida. Una peste alta, viata a invatat-o pe Anna Lesko ca e mai bine sa taci, dar sa faci, indiferent de domeniul in care aplici principiul cu pricina… 

Ce semnifica pentru tine notiunea de familie?
Fara indoiala, familia reprezinta punctul de echilibru al unei persoane. Eu incerc sa imi vad si prietenii ca pe o familie. De exemplu, echipa „Music Management“, din care fac parte, imi ofera echilibrul necesar pentru a-mi duce proiectele muzicale in prim-plan.

Crezi in casatorie?
Uneori cred in institutia casatoriei, alteori sint intr-o negociere permanenta cu mine insami. Pina cind o sa ma hotarasc, imi voi continua cariera muzicala si nu cred ca decizia mea, indiferent care va fi aceea, imi va pune in pericol cariera.

Poate schimba un act relatia dintre doi parteneri?

Evident ca da, acest act te poate inhiba, daca nu esti foarte hotarit ca vrei sa faci pasul respectiv.
Cert este ca acest lucru implica o responsabilitate. Depinde cit de pregatit esti pentru a face aceasta schimbare…

Gelozia e dusmanul numarul 1 intr-o relatie. Tu esti geloasa?

Da, sint o persoana geloasa in general.

Crezi in dragoste la prima vedere? Ti s-a intimplat vreodata acest lucru?
Nu mi s-a intimplat, dar vreau sa cred ca exista asa ceva.

Care a fost cea mai romantica surpriza de care ai avut parte?
Nu imi amintesc care a fost cea mai romantica, deoarece au fost foarte multe si fiecare dintre ele s-a dovedit a fi deosebita in felul ei, insa pot sa spun ca fanii mi-au facut cea mai frumoasa surpriza. Cind am oferit premiile campaniei „Anna Lesko iti indeplineste o surpriza”, in emisiunea Rai, da’ buni, am intilnit doua fete care mi-au adus doua dosare cu peste 500 de articole despre mine strinse de-a lungul vremii. Cind le-am deschis, parca mi-am retrait pentru citeva clipe anii inceputului meu in muzica si aproape ca am uitat ca trebuie sa intru in emisiune. M-au sensibilizat mult si le multumesc.

Crezi ca poate exista relatia perfecta? Poti s-o descrii?
Relatia perfecta este cea in care buna comunicare se impleteste cu buna-dispozitie si cu sentimentul de incredere pe care ti-l da partenerul tau. Sinceritate, incredere, o buna comunicare si optimism, pentru a rezolva toate problemele ce se ivesc in viata.

Cum iti priveste cariera iubitul tau?
Chiar daca avem meserii diferite, incercam sa ne sustinem reciproc.

Ce ne mai pregatesti din punct de vedere muzical?
Acum lucrez la un nou album, am inregistrat o piesa foarte frumoasa si dinamica, ce imi da buna-dispozitie. Este compusa de Keo si Cornel de la Vank. Astfel ca, in scurt timp, o veti asculta si voi pe noul meu album.

Leave a Comment

Leave a Reply

