Skip to content

Din perlele concetatenilor

October 26, 2009

Era o data o fata. Nici urata, nici frumoasa, foarte slaba…dar cu siguranta nu prea cu mintea la locul ei. Voi nota aici cateva din “perlele” ei, mai mult sau mai putin…filosofice.
1. Mai completez si eu niste integrame…asa, sa ma mai cultiv si eu.
2. La cat mananc o sa fac un c..r cat Casa Poporului, de o sa se lase Sir-ul intr-o parte cand o sa intru eu, si toata lumea o sa stie ca a venit X.
3.Facultate? La ce imi trebuie facultate, nu am invatat destul in 12 ani de scoala?… Las’, ca o sa fac la anu facultate, si nu una, ci trei. O sa ma fac toba de carte.

O alta stimata domnisoara, de data aceasta cu mai mjult de 12 clase si cu pretentii de atotstiutoare, a avut o remarca mult mai interesanta:
“Scrieti si voi ceva acolo, nu trebuie mare lucru. Eu, de exemplu, o sa scriu ceva psihologic, simplu si superficial despre PLATON.”

 

Se pare ca numai domnisoarele imi ofera prilejul de a le posta aici micile “discursuri” orative. o lata stimata concetateana, prefera sa piarda trei ore pe drum de acasa pana la locul de munca si inapoi, schimband doua mijloace de transport in comun, decat sa economiseasca pana la jumatate din drum, dar utilizeze trei autobuze.oare e atat de bine sa te plimbi o ora si jumatateintr-un autobuz, si inca pe atat intr-un altul, sau de fapt, e vorba de faptul ca isi continua somnul intrerupt acasa?

Leave a Comment

Leave a Reply

