Skip to content

Plictiseala…

September 26, 2009

E o ora tarzie in noapte. Maine ma asteapta o noua zi de munca, insa nu am chef deloc sa ma duc… mai ales ca ai mei sefi m-au anuntat ca sunt in pragul falimentului. Asta e… asa se intampla atunci cand criza s-a instalat comod in fotoliu, iar cei care se vor mari afaceristi nu stiu cum sa isi orienteze mica negustorie spre castig.

Ma uit scarbita in jurul meu. Ascult o melodie pe care am regasit-o dupa ani buni. Rednex – Hold me for a while. E o melodie care imi trezeste sentimente de melancolie, imi da un fior nebanuit ca imi irosesc viata atat de scurta, uneori, pentru multi dintre noi. Am dat repeat la winamp si ma gandesc la ce am realizat, sau nu, pana acum. Si ma intristez…

As putea sa lucrez bine, chiar prea bine in conditiile economice actuale. Insa se pare ca nici macar un job, oferit celor cu diploma de bacalaureat (pe care am obtinut-o cu o nota destul de mare), intr-o televiziune mare, publica, nu este indeajuns de potrivit pentru mine, care am si niscaiva experienta in presa, dar si o facultate de profil la activ (mai am de sustinut licenta in februarie, motiv pentru care am ratat deja, in urma cu 10 luni un post de redactor in aceeasi televiziune).
Am avut o propunere de colaborare cu presa dintr-un oras situat la 120 km de Capitala. Am acceptat-o, insa nu au sunat inca pentru finalizarea ei. Desi maine ar fi trebuit sa fie intalnirea. Oare sa fie si cei din provincie la fel de neseriosi ca cei din Bucuresti? Sau telefonul mult asteptat va sosi, insa cu o mica intarziere – motivata, sau nu?!…

Eu astept. Asta am invatat sa fac in ultimul timp. Daca disper nu rezolv nimic, asa ca… mai bine stau linistita si poate o sari broscoiul cel norocos din apa si imi va indeplini trei dorinte inflacarate care imi ard mocnit in suflet.
Acum o sa ma cuibaresc in lumea viselor. E mai frumoasa decat cea reala, mai ales ca o construiesc dupa ideile mele.

Leave a Comment

Leave a Reply

