Skip to content

Lucian Viziru vrea sa faca un film despre bunicul sau!

April 24, 2009

VIS. A fost pe rand tenismen, cantaret si actor, dar spune ca cel mai bine i se potriveste meseria de actor. Lucian Viziru a lasat muzica pe locul trei, si spune ca cel mai mare vis al sau este sa faca un in memoria bunicului sau, fost antrenor de tenis.

Reporter: Ai terminat ANEFS si ai fost o perioada tenismen, perioada in care chiar ai castigat premii de pe urma acestui sport, cele mai importante fiind cel de vice-campion national la dublu in 1995 si câstigarea primului turneu international ITF in 1996. Ce te-a determinat sa renunti la cariera sportiva?
Lucian Viziru: La un moment dat, in adolescenta am avut de ales intre a fi vedeta cu multi bani si un jucator de tenis relativ mediocru cu posibilitati relativ bune de a deveni un profesionist. Cred ca putini baieti la varsta respectiva ar fi procedat altfel.

R: Ai debutat in show-biz cu trupa Gaz pe Foc, apoi ai imbratisat o cariera solo. Cand s-a nascut pasiunea pentru muzica si care perioada crezi ca a fost mai prolifica pentru ascensiunea in cariera?
L.V.: Inca din copilarie cochetam cu ideea de a canta si aveam o chemare pentru zona artistica, dar lucrurile s-au materializat mai târziu. In clasa a IX-a am infiintat trupa ”Gaz pe foc” impreuna cu doi colegi de liceu. La inceput totul a fost ca o joaca, dar treptat muzica a devenit ocupatia mea de baza. Cu siguranta cea mai buna perioada din viata mea a fost cea de dupa ce am lansat primul album solo, ”Predestinati”, ca si cea care a urmat dupa ce am primit rolul Giani in telenovela ”Inima de tigan”.

R: Ce a insemnat debutul in cariera de actor de telenovele?
L.V.: Mi-am dorit dintodeauna sa fiu cantaret sau actor si iata ca mi s-a oferit aceasta sansa. Ca de fiecare data am incercat sa dau tot ce e mai bun din mine, sa fructific la maximum posibilitatile oferite. Debutul in telenovela a insemnat pentru mine rampa de lansare catre filme, seriale, nu doar telenovele.

R: Care este rolul care crezi ca si se potriveste cel mai bine si de ce?
L.V.: In general imi sta cel mai bine in rolul baiatului rau. Cred ca, pentru orice actor, idealul este sa joace un rol diferit de personalitatea lui, pentru ca reprezinta o provocare. in viata de zi cu zi imi place sa cred ca sunt un baiat de treaba si de aceea imi doresc sa vad cum e sa joc si celalalt rol. In actorie poti sa faci acest lucru cu usurinta pentru ca nu risti sa faci puscarie… ba din contra, primesti laude si bani.

R: “Supravietuitorul” este cea mai recenta pelicula in care ai jucat. Cum ti s-a parut experienta de a juca intr-un lung-metraj?
L.V.: Acum 3 ani eram fericit doar pentru ca am facut poza cu Sergiu Nicolaescu. Anul acesta am reusit insa mult mai mult: am avut parte de numeroase critici favorabile vizavi de rolul interpretat, care nu a fost de baiat rau, ci de baiat bun. A fost o experienta foarte frumoasa din toate punctele de vedere.

R: Spune-ne o intamplare haioasa de la filmari.
L.V.: In timpul unei secvente pentru ”Om sarac, om bogat” trebuia sa ii arunc lui Razvan Fodor cheile si intamplarea a facut sa fie chiar cele de la masina lui. Le-am aruncat insa atat de sus incat au ramas agatate intr-un copac inalt. Imi amintesc ca era ultima zi de filmare si in loc si mergem sa sarbatorim, noi am stat sa dam jos cheile din copac. Cu greu, dar le-am recuperat pana la urma.

R: Muzica a ramas pe planul doi in viata ta?
L.V.: Muzica a ramas pentru mine pe planul 3. Pe primul plan este actoria, iar pe al doilea este noul meu business, scoala de golf. Nu am abondonat ideea de a mai scoate un album, dar in momentul acesta nu am timpul necesar pentru a acorda atentie 100% unui proiect muzical si nu imi doresc sa fiu mediocru in ceea ce fac.

R: Te-ai gandit vreodata ca de la sport vei trece la actorie?
L.V.: Nu, nu ma asteptam, pur si simplu am ales ce mi s-a oferit. Viata mi-a etalat diverse optiuni la momentul potrivit si cred ca am ales ce trebuia. Sunt foarte multumit de alegerile facute.

R: Relatia ta cu Steliana a inceput pe platourile de filmare din Buftea. Cât de greu este sa incepi o relatie cu un partener de filmare?
L.V.: Uneori e greu, alteori e usor. In cazul nostru a fost usor pentru ca ne intelegem foarte bine unul pe celalalt si putem chiar sa progresam impreuna, ajutandu-ne din punct de vedere profesional.

R: Te sperie ideea de a te casatori?
L.V.: Tot vorbeam despre alegeri. Probabil ca la un moment dat o sa aleg sa ma si insor.

R: In “Inima de tigan” ai devenit tata. Cum te-a marcat acest lucru? L.V.: Ti-ai dori sa devii tatic si in realitate?
Imi plac foarte mult copiii si sper ca intr-un viitor, nu foarte indepartat, atunci cand vom fi pregatiti amandoi, voi deveni si tata.

R: Ce proiecte ai in vedere pe plan profesional?
L.V.: Deocamdata pot sa spun ca am un vis, o nazuinta: imi doresc foarte mult ca, la un moment dat, sa fac un film artistic despre bunicul meu, Gheorghe Viziru. A fost campion national la tenis timp de 14 ani, dat uitarii mult prea usor din pacate. A fost antrenorul lui Ion Tiriac si al lui Ilie Nastase, a fost antrenor si jucator la Cupa Davis. El si fratele lui geaman au format cel mai frumos cuplu de jucatori la dublu. Daca imi voi transforma visul in realitate, mi-ar placea sa interpretez rolul unuia dintre elevii bunicului meu, Ilie Nastase.

Leave a Comment

Leave a Reply

