Skip to content

ANIVERSARE

April 1, 2009

Furtuni si ploi,

Zambete ascunse,

Pasii spre tine m-au purtat,

Sub lacrimile cerului

Intaia oara noi ne-am sarutat.

Cuprinsi de focul patimas,

Al dragostei infrigurate,

Am uitat de timp,distanta,dor.

Iubirea ne-am impartasit,

Cu cerul si pamantul,

Si-n varful dealului

Focul pasiunii l-am marturisit.

Furtuni si ploi,

Tunete puternice,

Iubirea noastr-a cunoscut.

Si lacrimile cerului

Peste noi au picurat.

Dar focul din suflet,

N-a vrut sa se stinga.

A ars..a ars continuu,

O clipa el nu s-a-ntrerupt,

Si a crescut mereu,

Puternic el a devenit,

Si nimeni nu il va mai stinge de acum.

Te vreau…si tu ma vrei pe mine,

Nimic si nimeni nu ne va desparti,

Acum astept doar o minune,

Ce sigur intr-o zi ma va lovi

Si-mi cant iubirea pan-atunci,

In varf de deal sa vad un rasarit,

Si pan’ l-apus, in brate sa ma tii,

Sa ne iubim ca doi nebuni,

La granita…in cer, ori pe pamant.

E visul nostru,

Asteapta sa ni-l implinim,

Fie-ntre stele, fie-ntre flori,

Pe aripi de iubire vom pluti.

Tu esti departe-acum,

Distanta ma ucide,

Mi-e dor de tine, cum nici nu poti gandi,

Ma dor si noptile si zilele cand tu nu vii.

S-a implinit un an!

Un an de bucurii,

Dar si tristeti.

Cu flori de zambete,

Cu lacrimi si suspine,

Cu gandul ca si maine,

E-o noua zi,

Si poate fi mai bine.

Eu am crezut mereu in tine,

Chiar si atunci cand nimeni nu credea,

Am fost mereu cu tine,

Cu gandul si cu inima.

Cu siguranta va mai trece-o zi,

Sau poate-o luna, chiar un an,

Pana cand sufletele noastre

Vor fi-mpreuna, -mbratisate,

In fiecare zi, si-n fiecare noapte.

Am implinit un an.

Si inca am in minte,

Intalnirea noastra de-nceput.

In gara la Ploiesti ne-am intalnit,

Privirea noastra ardea de nerabdare

Sa vada ce nu cunostea,

S-auda vocea cunoscuta doar prin telefon,

Sa tina-n brate faptura dintr-o poza

Vazuta doar pe internet pana atunci.

Nu am crezut vreodata

Ca pot sa ma indragostesc,

De o fiinta ce n-o vad prea des.

Trec saptamani fara sa te privesc,

Si mi se face dor sa te iubesc,

Ard de dorinta sa te tin in brate,

S-adormi frumos, pe pieptul meu cu capul,

Sa ma trezesc,

Cu a ta dulce sarutare dimineata,

Sa te iubesc, sa ma iubesti,

Fie ca-i zi ori noapte,

Fie ca-i weekend,

Fie ca-i zi din saptamana.

A trecut un singur an,

Dar mi se pare-o vesnicie,

Si-astept cu-nfrigurare ziua cea mare,

In care sa fim mereu impreuna,

In fiecare zi, si-n fiecare noapte,

In fiecare saptamana, luna, an

Al vietii noastre impreuna,

La granita…intre pamant si cer.

(17.02.2009)

Leave a Comment

Leave a Reply

